vrijdag 14 september 2018

"Zelfs mijn man vindt het boek geweldig"

Verstoppertje - mijn thrillerdebuut

"Wat een verrassend einde! Ik heb je boek in één adem uitgelezen. Lekker vlot geschreven. Moeilijk om weg te leggen. Ik hoop dat je doorgaat met schrijven. Fijne no-nonsense stijl. Zelfs mijn man vindt het boek geweldig. Ik kijk nu al uit naar je volgende boek! Spannend tot het einde. Komen er nog meer boeken aan? Mijn enige kanttekening is dat het boek van mij wel twee keer zo dik had mogen zijn."

Van zulke reacties ga je toch een beetje zitten blozen achter je computer. Het zegt me dat ik op de goede weg ben. Dat ik niet voor niks heb besloten om mijn blogverhaal om te zetten in een boek. Schrijven is stiekem toch zo veel leuker voor lezers!

Commentaar
Commentaar ontvang ik ook. En dat vind ik ook tof. Het is ten slotte nog maar mijn eerste boek en ik voel zelf ook wel dat ik nog veel te leren heb.
De opmerking die ik het vaakst krijg, is dat het verhaal te snel eindigt. Ik had het einde meer uit mogen werken, in plaats van alleen nog even heel kort te zeggen hoe het de hoofdpersonen vergaat na de climax van het verhaal. 
En, dat ik misschien de karakters van de hoofdpersonages nog meer had mogen uitdiepen.
Ik neem het mee voor mijn volgende boek!

De volgende
Want die komt er zeker. Ik heb nu de smaak te pakken. De hele zomer vlogen de ideeën door mijn hoofd! Wordt het volgende boek weer een thriller? Of toch een roman? Of misschien zelfs wel een vervolg op deze? 
Ik vertel het je komende week in mijn blog!

Foto Lotte Blom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten