donderdag 17 mei 2018

Durf jij hem ook al te kopen?


Van schrijfwedstrijd naar blog tot boek


Verstoppertje is al 50 keer gekocht! Hij komt pas 1 juni uit maar weet je wat er zo leuk aan is als je hem nu al bij me bestelt? Dan krijg je een gesigneerd exemplaar mét persoonlijke boodschap, de verzendkosten zijn voor mijn rekening én je hebt hem al in huis nog voordat hij in de winkel ligt!  

Durf jij?

Je kunt Verstoppertje nu al bij me bestellen!

Verstoppertje, een 120 pagina tellende paperback, 
‘ligt’ nog bij de drukker en nu al zijn er een heleboel lieve mensen die hem bij me hebben besteld. Dit heet met een spannende (ahum) term: verkoop op voorinschrijving.
Ik mag helaas geen korting geven, hieronder leg ik uit waarom. Maar wat ik wel kan doen, is zorgen dat jij mijn boek in huis hebt heel snel nadat de drukker hem bij mij aflevert.
Ik signeer je boek en schrijf er een persoonlijke boodschap in. Én je hoeft geen verzendkosten (á € 3,32) te betalen als je hem koopt vóór 1 juni.

Er is een wet

Er bestaat zoiets als de Wet op de vaste boekenprijs. Dat houdt in dat er voor je boek, in principe het eerste jaar, overal dezelfde prijs wordt gevraagd. In dit geval € 14,90.
Dat is zodat iedereen die mijn boek besluit te verkopen, evenveel kans maakt om het boek ook echt te verkopen.
 
Liever in de winkel?

Als je het fijner vindt om nog even te wachten en het boek eerst wil bekijken voordat je hem koopt, kun je straks ook terecht bij boekhandel Plukker in Schagen, bij de Blokker en de Albert Heijn in Callantsoog en bij Haakvrouw in Medemblik.
Op 3 juni kun je hem dan alsnog laten signeren want dan zit ik van 12.00 tot 14.00 uur bij de Albert Heijn in Callantsoog.
Ik ga proberen om Verstoppertje in meer boekenwinkels in de Noordkop te krijgen. Daar ben ik nog druk mee bezig, ik houd jullie op de hoogte!

Zo bestel je bij mij

Het kan op twee manieren.

Via Facebook:  
1.      Stuur me een bericht via de berichtknop op Nicolette Schrijft. Zet je meteen het verzendadres erbij?
2.      Ik stuur jou een betaalverzoekje van € 14,90
3.      Verstoppertje komt naar je toe!

Via e-mail:  
1.      Stuur een bericht naar nicci.dutch@gmail.com Zet je meteen het verzendadres erbij? 
2.      Ik stuur jou een betaalverzoekje van € 14,90 via de mail of je maakt het bedrag over t.n.v. N. Molenaar, NL82INGB0006165125, o.v.v. Verstoppertje en je eigen voornaam
3.      Verstoppertje komt naar je toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten