donderdag 13 september 2018

Krijg nu de eerste hoofdstukken van Verstoppertje cadeau!

Lijkt het jou leuk om alvast een stuk van Verstoppertje te lezen? Stuur me een berichtje en ik stuur je geheel vrijblijvend de eerste hoofdstukken van mijn boek! 

Verstoppertje in het kort: 

Het is 1988
Drie kinderen in de zomerzon, spelen verstoppertje in de duinen.
Even later lopen er maar twee kinderen het duin uit.
Met een groot geheim.

In 2018
Eén van die twee kinderen kan de last van hun geheim niet langer dragen. De ander heeft daar geen boodschap aan en wil koste wat het kost voorkomen dat er aan het licht komt wat er is gebeurd, daar op die zomerdag in de duinen.
Wat zal sterker zijn - de waarheid of toch het geheim?



Ja, ik wil de eerste hoofdstukken lezen! 
Dat kan:
  • via Facebook Nicolette Schrijft - druk op de berichtknop
  • via het contactformulier op deze blogsite (op je mobiel 'internetversie weergeven' kiezen hieronder)
  • of stuur me een mailtje op nicci.dutch@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten